Zavádějící informace o změně klimatu mohou podle firmy oslabit úsilí na ochranu planety.
Společnost Twitter oznámila, že na své webové stránce zakáže umisťování reklam, které popírají vědecký konsensus o klimatické změně.
„Bereme na vědomí, že zavádějící informace o změně klimatu mohou oslabit úsilí na ochranu naší planety,“ uvedla společnost Twitter na své webové stránce v pátek, kdy si svět připomněl mezinárodní Den Země.
Americká společnost se sídlem v kalifornském San Francisku rovněž připomněla, že letos se připojila k Evropskému klimatickému paktu. Jedná se o celounijní iniciativu, jejímž prostřednictvím se jednotlivci, komunity a organizace mohou zapojit do opatření v oblasti klimatu.
Twitter podle svých vyjádření v příštích měsících poskytne více informací o tom, jak plánuje poskytovat „spolehlivý a směrodatný kontext“ v souvislosti s debatou o klimatu, které se účastní jeho uživatelé.
Vyjednavači Evropského parlamentu (EP) a 27 členských států se v noci na sobotu v Bruselu dohodli na zákonu o digitálních službách (DSA), na jehož základě budou muset internetové platformy a sociální sítě přísněji kontrolovat nenávistné projevy, dezinformace a další škodlivý obsah, připomíná AP .