- Komerční sdělení -zprávy
HomeFinanceLetenky je třeba reklamovat v bance

Letenky je třeba reklamovat v bance

Reklamaci je třeba podat nejpozději do 120 dnů od termínu plánovaného odletu. Uplatnit si ji už nyní mohou všichni, bez ohledu na to, kdy se měl let uskutečnit. Na Slovenskou spořitelnu se v této souvislosti podle jejího mluvčího Štefana Frimmera za poslední tři dny obrátilo přibližně 200 klientů.

Společnost SkyEurope využívala služeb zahraniční banky, proto se tyto reklamace posuzují jako zahraniční a jejich lhůta pro řešení je delší. Termín řešení při zahraniční reklamaci je od 45 do 180 dnů od podání. Jak Frimmer dodal, karetní transakce jsou chráněny mezinárodními úmluvami karetních společností s bankami a ty umožňují žádat o vrácení peněz při neposkytnutí služby. Připomněl, že úspěšnost reklamace nelze určit, pokud není reklamační proces ukončen.

- Komerční sdělení -PR články

Nejnovější články